Uit de kleren

24-01-2014 17:17

Ik wilde vannacht net gaan slapen toen op twitter een nieuw woord voorbij kwam #valleiorgasme."
De jongedame die deze term bezigde, @JuL1ta wist me ook te vertellen dat dat ook bij #TijdvoorMax werd besproken.
Ik voelde me meteen rete-oud. Het was iets wat over seks ging en de bejaarden van Nederland weten inmiddels wat het betekend maar ik, Pubbie, de meest oversekste vrouw op twitter, wist er niks van af.
Nieuwsgierig als ik ben zette ik mijn zoekmachine aan het werk.
Er verscheen van alles, columns, websites waar je van gaat blozen, cursussen, etc.
Vrouwen die vertellen dat ze clitoriale, vaginale, G-spot of spuit orgasmes hebben (ik vind squirten overigens veel lekkerder bekken), maar nog onbekend zijn met vallei-orgasmes.
Ik leer wat het is. Ik lees over cursussen die je kan volgen waarbij de cursusleidster nog nooit een vallei-orgasme heeft gehad.
Ik bezocht honderden websites. Met rode oortjes en blozende wangen ging ik alle 18+ websites af en was blij dat mijn geschiedenis op mijn notebook niet opgeslagen wordt.
Maar nergens lees ik hoe ik zo'n vallei-orgasme kan krijgen.
Ik sluit mijn ogen en probeer even een herinnering van een van de vele orgasmes te krijgen.
Het lukt niet. Ik zit in een zwart gat.
Ik heb gelezen over hoogtepunten en uitgestelde hoogtepunten.
Sinds wanneer gaat seks alleen nog maar over hoogtepunten?
Is bij seks het hoogtepunt het doel op zich geworden?
Ik dacht dat het juist was om fijn met elkaar (bezig) te zijn en je prettig voelen bij elkaar.
Tuurlijk, dat hoogtepunt is fijn, maar zou niet het doel op zich moeten zijn.
Dat hoogtepunt kan ik nl. ook regelen zonder partner.

En ach, wil je een vallei-orgasme, met tintelingen, ga dan naar de plaatselijke wietboer.
Neem een paar joints en je hebt ook de hele dag een lekker gevoel.
En helemaal ideaal: je hoeft er je kleren niet voor uit!

Terug

Contact

Marieke Smit

025-2219198
06-36487816

© 2012 eigendom van Marieke Smit

Maak een gratis websiteWebnode