Fightsong

02-07-2020 20:57

Terwijl jullie weinig van mij horen ben ik druk bezig. Niet met mijn bundel met verhalen, zoals velen hopen. Ik ben bezig met een muzieklijst.
Huh? Een muzieklijst?
Tsja, al een paar weken missen jullie, maar vooral ook ik, mijn geweldige belevenissen. Alle aandacht is nu op mijzelf gericht. Ik ga een behoorlijk pittig gevecht aan. En daarom ben ik bezig met mijn muziekijst. Een lijst met nummers die ik kan spelen als ik het moeilijk krijg.
This is my fightsong van Rachel Patters staat er op, om mij kracht, om mij superpower te geven.
Mag ik dan bij jou, van Claudia de Brij, voor als ik het emotioneel even moeilijk heb.
Morning has broken van Cat Stevens, om mij eraan te herinneren dat er weer een nieuwe dag, met nieuwe mogelijkheden aankomt.
De lijst is nog lang niet af.
Welke fightsongs, troostliedjes en relativerende nummers heb jij als je het moeilijk hebt en waarom?
Help mij met mijn lijst.
#dtv #fightsong #troostliedjes

Terug

Contact

Marieke Smit

025-2219198
06-36487816

© 2012 eigendom van Marieke Smit

Maak een gratis websiteWebnode